wtorek, 4 września 2012

Ciekawostki z ogrodu.


Moja pierwsza w życiu uprawa ogórków powiodła się.Nawet zrobiłam już parę słoiczków kiszonych.
Jedyne co mi brakuje to puste słoiki,bo mój zapas juz wyczerpałam.
Ale od czego ma się przyjaciół,wszyscy zbierają już dla mnie różnego rodzaju słoiczki,
bo przecież jeszcze będzie więcej ogórków,no i grzybków i borówek.



Sok z rabarbaru, który pomagała mi robić mama.

 Jagody ,maliny i porzeczki w sloiczkach stoją już w spiżarni.(Porzeczki wyrób Mirki)



 A to gigant slonecznik.Wysiany z nasionka, rośnie z tylu domu.

 W przyszłym roku planuje posiać niskie słoneczniki, aby mogły służyć do bukietów, to przecież moje ulubione kwiaty.


    Jeżyny juz nabierają koloru i smaku.


2 komentarze:

  1. Witaj
    Pięknie, smacznie, pachnąco- ech moje klimaty :)
    Słoneczka na dobry tydzień życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, to miedzy innymi to co nas laczy Morgano,
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń