piątek, 25 maja 2012

Dzikość

Bratek polny






Najbardziej urzekające miejsca w ogrodzie to takie gdzie rosną dzikie roślinki.
 Polne bratki, fiolki ,stokrotki,paprotki,poziomki.


Paprocie 


                                          Słodkie stokrotki ozdabiają trawnik kolo domu,


Zawsze bałam się owadów,nawet mucha nie była nikim przyjaznym, postanowiłam je poznać i   polubić.
Oj
 nie będzie to wcale łatwe.
Dzisiaj odbyłam spotkanie z panem Nieznajomym.Nie mam pojęcia co to za gość,przypomina mi kogoś z Since Fiction 


 Ta pani wystraszyła mnie kiedy sprzątałam w szklarni,nie wiem gdzie sie ukrywała,ale nagle skoczyła mi prze nosem. Nieźle sie ufajdała brzydula...
Dziki lokator
Pająki są bardzo pożyteczne, próbuje się do nich przyzwyczajać,
tak to jest jak się było panią z miasta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz